آموزش SEO – بهینه سازی عنوان

آموزش SEO – بهینه سازی عنوان

تگ عنوان  با هدینگ تفاوت دارد. در واقع متنی که باید داخل نوار عنوان مرورگر نمایش داده شود را مشخص می کند.  وقتی یک صفحه را جزء صفحات دلخواه مرورگر خود قرار می دهید، این عنوان است که نمایش داده می شود.

 در عنوان حتما کلمات کلیدی باید وجود داشته باشند. استفاده صحیح از کلمات کلیدی در عنوان تمام صفحات سایت برای گوگل از اهمیت بالایی برخودار است به ویژه صفحه اول سایت.

اگر هیچ چیزی برای بهینه کردن ندارید، گزینه عنوان برای بهینه سازی صفحات بسیار عالی است.

title نباید بیشتر از 9 کلمه یا 60 کاراکتر باشد.

چون صفت مرتبط بودن title برای گوگل بسیار مهم است، این بدین معناست که نباید نام شرکت خود را در عنوان ذکر کنید، مگر اینکه شرکت شما خیلی معروف باشد.

استفاده نامناسب از عنوان می تواند رتبه وب سایت را در گوگل پایین نگه دارد. این شاید به دلیل پایین بودن صفت مرتبط بودن صفحه یا پایین بودن کیفیت سایت هایی است که وب سایت شما را لینک کرده اند.

 برای ایجاد عنوان (title) هر صفحه باید یک عنوان مخصوص به خود داشته باشد.

در صورت امکان، سعی کنید کلمات کلیدی اصلی را در عنوان هر صفحه ذکر کنید.

بهترین حالت کلمه (جمع، مفرد و …) را برای کلیدواژه استفاده کنید، حالتی که بیشتر جستجو می شود.  تکرار نکنید، کلمه کلیدی را بیشتر از دو تا سه بار در عنوان تکرار نکنید.  مطمئن باشید که تگ title اولین تگ بخش head باشد.

عنوان صفحه را با کلیدواژه اصلی شروع کنید و سپس با دومین کلید واژه از نظر اهمیت ادامه دهید.

عبارت های مختلف کلید واژه اصلی را در صفحات محصول، خدمات یا محتوا استفاده کنید.

اگر از نام شرکت استفاده کردید، آن را در آخر عنوان ذکر کنید.

ارسال پاسخ