آموزش SEO – تگ های متا

آموزش SEO – تگ های متا

 تگ متای با اهمیت :

 متا تگ توصیفی (description)

 تگ کلمات کلیدی (keywords)

نکات با اهمیت در مورد تگ های توصیفی :

کلیدواژه ها را در متا تگ توصیفی نیز به کار ببرید.

تلاش نکنید کلمات را خیلی زیاد تکرار کنید، بلکه سعی کنید از سینتکس های متفاوت کلمات کلیدی استفاده کنید.

نباید بیشتر از 150 کاراکتر در متا تگ توصیفی برای یک صفحه ظاهر شود.

برای هر صفحه متا تگ توصیفی متفاوتی را به کار ببرید. این کار باعث می شود در صورتی که عنوان و توصیف خوبی برای صفحه انتخاب شد، صفحه شانس بیشتری برای پیدا شدن داشته باشد.

نکاتی در مورد متاهای کلمات کلیدی:

نکات با اهمیتی را در مورد تگ های متای کلیدواژه باید مورد توجه قرار داد که این نکات عبارت اند از:

از مترادف ها استفاده کنید.

از کلمات کلیدی منحصر به فرد استفاده کنید.

نیاز به تکرار عبارت های داده شده نیست.

هر کلمه را می توانید به تعداد نامحدودی تکرار کنید به شرطی که در هر بار این کلمه قسمتی از یک عبارت متفاوت باش

برخی از موتورهای جستجو ممکن است متاهای توصیفی را به عنوان قسمتی از نتیجه نمایش دهند، اما متاهای کلیدواژه نبایستی در نتیجه جستجو ظاهر شوند.

متخصصین SEO (سئو) همگی  بر این باور هستند که تگ های متا از دنیا رخت بسته اند. حتی اگر این گونه هم باشد برخی از همین کارشناسان خبره از تگ های متا در سایت هایشان استفاده می کنند.

برای گوگل استفاده از متا تگ های توصیفی چندان کمکی به صفحه نتیجه نمی کند، اما استفاده از متای توصیفی ممکن است هنگام لیست نتایج جستجو برای نمایش به کاربر استفاده شود.

یاهو از متا تگ کلمات کلیدی هنگام رتبه بندی صفحات استفاده می کند. بنابراین بهتر است به خاطر یاهو و موتورهای جستجوی دیگری که کماکان از متاها استفاده می کنند، آن ها را به صفحه اضافه کنید.

متا تگ Robots:

یکی از متا تگ های مهم که ممکن است برخی اوقات به آن نیاز داشته باشید متا تگ Robots می باشد که مانند زیر استفاده می شود.با استفاده از متا تگ های بالا می توانید به خزشگر یا روبات ها بگویید که شما نمی خواهید این صفحه اندیس گذاری شود و یا لینک های آن دنبال شود.

<meta name=”robots” content=”noindex,nofollow”>

ارسال پاسخ