بازاریابی محتوا در سال 2017

در سال 2017، بازاریابان محتوا، مثل تولیدکنندگان محصول کار خواهند کرد.

در سال 2017، بازاریابی محتوا زنده و شکوفا می شود؛ اما کار بیشتر، چالش افزون تر و رسیدن به هدف دشوارتر است.  فقط باید کمی درموردش هوشمندانه فکر کنیم.

تعهدات پایدار، زندگی بخش اند
بازاریابان محتوا دستاوردهای خوبی داشته اند؛ اما ما که نمی خواهیم همین شرایط را حفظ کنیم. در سال 2017 حتماً باید تمرکزمان را روی مشتری های همان دوره ببریم؛ مثلاً کاربران فعال روزانه یا هفتگی را پایش کنیم تا تعهدات پایدار تا زمان تغییرات تضمین شوند. به جای اینکه توجهتان را فقط به این پست جلب کنیم، باید آن را بهینه کنیم تا با آن درگیر شوید، مشترک شوید و بعدها هم برگردید دوباره آن را ببینید.

بازاریابی محتوا، تبلیغات سنتی را تحت الشعاع قرار می دهد
تاکنون برندهایی را که بیش از تبلیغات بر بازاریابی متمرکزند، شناخته ایم. این روند در سال 2017 نیز ادامه خواهد یافت. این روند رهبران بازاریابی محتوا را تحویل می دهد تا سهم صاحبان کسب وکار را که از طریق تبلیغات پول درمی آورند، خریداری کنند. بازاریابی محتوا، مقرون به صرفه تر از دیگر اشکال بازاریابی از جمله تبلیغات ات و شرکت ها روزبه روز بهتر می توانند از طریق بازاریابی صحیح، کسب درآمد کنند. فکر می کنم قرار است عمر بازاریابی محتوا بیشتر باشد.

ویدیو پادشاهی می کند
ما عاشق ویدیوییم. . بازاریابان همگی متفق القولند که ویدیو بالاترین بازگشت سرمایه را دارد.

74 درصد تجارت ها در سال 2017 ویدیویی خواهند بود.

در سال 2017، محتواها فشرده تر، دلچسب تر، بی نظیرتر و تأثیرگذارتر می شوند.

ارسال پیام تبلیغاتی به عمق قلب مخاطب
با ورود کاربران جدید به دنیای انبوه بازاریابی محتوا در سال 2017، باید بلندپروازی را کنار بگذاریم و فقط روی مهم ترین ابعاد متمرکز شویم.
برای مثال، به جای «چگونگی جذب مشتری به صورت آنلاین» بهتر است دربارۀ «چگونگی جذب مشتریان وفادار از طریق فیس بوک» بنویسیم. ناخنک زدن به موضوعی پربحث، به شما کمک می کند شناخته شوید. چرا مخاطبان باید از میان هزاران پست، نوشتۀ شما را بخوانند؟ به مشتریان خاص و پروپاقرص خدمات رسانی کنید و به عمق قلب آن ها نفوذ کنید.
«مشتریان خاص جذب کنید. هر روز به گروه های کوچک تری از مشتریان واقعی خدمات رسانی کنید.»

برندها با تصویر خلاقانه ترند
بازاریابی محتوا به وبلاگ نویسی، کتاب های الکترونیکی و دیگر اشکال نوشتاری راه یافته است که همگی از مشترکین ثابت ایمیل ها نشئت گرفته اند. این استراتژی ها به سلطه شان ادامه می دهند؛ اما برندها باید درمورد فرمت محتوایشان خلاق تر باشند تا در میان انبوه تبلیغات، توجه همگان را جلب کنند.
محتوای دیداری اهمیت بیشتری دارد؛ زیرا موتورهای جست وجو، تصاویر (البته اغلب تصاویر ماهواره ای) را بهتر تحلیل می کنند و می خوانند و با تصویر، بهتر می توانند محتوای وب سایتتان را تشخیص دهند.​

ارسال پاسخ